Merhabalar 24 haftalık hamileyim lakin karnımda ve midem de bitmek bilmeyen kramplar oluşuyor normal mi değil mi pek çözemedim geçen baya bi kustum doktora gittim bebek biraz aşağıya inmiş dedi ve serum takıldı bugün kontrole gidecektim lakin doktorumun doğumu çıkmış 3 tane yarına kaldı ama karın mı mide mi bilmiyorum bu kramp beni zorluyor