Kızlar 30. Haftadan beri ağrı çekiyorum şuan 36 haftamdayim bebeğim asagi inmisti iki hafta oncede rahim kisalmis biraz daha asağı inmiş dedi magnezyumu ikiye cıkardi nstdede sancim çıkti ama magnezyumun etkisi geçince belim karnim kasiklarim sirtim ayni anda ağrıyo napcam ben nasil rahatlaya bilirim agri gecince kuş gibiyim ama bu aralar belimdeki ağrı hiç gecmiyo nerdeyse