Lifebaby Ben hamileliğimin en basında gitmiştim devlete sonra özele gittim ama 1ay uzun bir süre bebeğimin hareketlerini de daha hissedemiyorum birazda pimpirikliyim ayni zamanda devlete de gitsem diyorum doktora ne dicem zaten doktorun varmış filan derse
Mrvgl Lifebaby Ben medipole gidiyorum en başından beri. 1.5 aydır da cam ve sakura ya gidiyorum. İlk gittigimde direk randevu alıp gittim, bir şey demediler. 30.haftadsydim. deselerde devlette takibe devam etmek istiyorum ozeldeki Dr ile sorun oldu derdim. . Ayrıca sormazlar.
05122014 Lifebaby bende hem özele hem devlete gidiyorum bu devirde özele gitmek dünya para kan tahlillerimi devlette yaptırıyorum genel muaneye kendi doktoruma gidiyorum
Borusesi Lifebaby ben muayene özelde yaptırıyorum 15 günde bir ikili testi de devlette yaptıracağım perinotoloji de bakalım nasıl olacak ilerleyecek
ilayinannesi Lifebaby ben de Hem özele hem devlete gidiyorum tahlillerimi falan devlette yaptırıyorum. Bence bişey diyeceklerini sanmıyorum sonuçta bu sizin kararınız iki doktora da gidebilirsiniz.
enise2017 Mrvgl hangi ilde yaşıyorsun bilmiyorum ama tıp fak ile başladım bende Bezmialem Fatih - vatan caddesinde, pandemi olmasa orada doğururdum epidural de spinalde hep fiyatlarını almıştım suit oda bile kiralayabiliyorsun ayrıca testlerim orada oldu ikili test detaylı doç yapıyo perinatolog muayeneyi normal opr Dr gidiyorsun ücretsiz.. ben sonra özel e geçtim doğum Dr um için
Mrvgl enise2017 İst da yaşıyorum. Yazdığım hastane Başakşehir şehir hastanesi. 2 li taramayi bakırköy Sadi kontukta. Detaylı USG yi Cerrahpaşa da prof a yaptırdım. Şimdi başakşehire gidiyorum. Doğum için orayı düşünüyorum. Ozeldeki doktorum ya denk gelcek ya gelmeyecek doğum saati ile alakali. Zaten ille de o olsun diye takıntım yok. Hayırlısı nereyse ora olsun🤲🏻
Ebruilkim Ben önce özelde başladım,fakat sonra Devletede gitmeye karar verdim herşey devlettede yapılıyor,şuan özeli tamamen bıraktım çokda memnunum,hepsi para tuzagı
Borusesi Mrvgl merhaba dr sadi konukta hangi doktora yaptırdınız acaba sonucu nasıl oldu bende orada yaptıracağım merak ettiğim için soruyorum başakşehir devlet hastanesinde gittiğiniz doktor var mı? Sürekli ben 1 kere Demet hanıma muayene oldum o kadar Güler yüzlü anlayışlı bir bayandı ki anlatamam
Mrvgl Borusesi Çok uzun zaman oldu inanın hatırlamıyorum. Yaşım 34. Sonucum riskli çıkmadı çok şükür. Ama.detsyliyi Cerrahpaşa da prof Ali Benian a yaptırdım. 286 liraya. Yarım saat inceledi. Kendisi zaten perinatalog. Başakşehir de Alper ve Emrah beye gittim. İyilerdi.. sonuçta devlet hastanesi. Tersleme falan yok olmadı. Ozeldeki Dr um da bu tipte biri. Çok konuşmaz. Ben alışkınım. 😜 Çok detay seviyotsaniz. beklentiniz olmasın.
Borusesi Mrvgl çok şükür sevindim sonucunuza bugün gittim Cuma’ya gel dedi doktor tam 12 haftalık bakacağım dedi 2 bayan vardı kapıda psikolojimi bozdular sorun çıkmış niye geldin yaptırıyorsun gibi konuştular o yüzden sordum herkese mi sorun çıkartıyorlar diye kuşkulandım Başakşehir hastanesi çok güzel 👍 gittiğim özel hastaneyle arasında uçurum var
Mrvgl Borusesi Yok hiç korkmayın. Ben de yaş riski bile.cikmadi.. detaylı ya girerken de tedirgindim onda da sorun çıkmadı. Şekerli şeyleri çok tüketirim,şeker de çıkmadı çok şükür. Gönlünüzü ferah tutun. Allah’ın izniyle her şey yolundadır inşallah 🤲🏻🤲🏻
Mrvgl ilayinannesi Görüntü olarak.cok güzel başakşehir. Kim görse dibi düşüyor. İ sallah hizmeti de öyledir. Doğuma kdr araştırma peşindeyim buradan vs. Hakkımızda hayırlısı olsjn 🤲🏻🌹
Borusesi Mrvgl normal doğumu kendi odanızda yapıyormuşsunuz bebeği o odadan dışarı çıkarmıyorlarmış virüsten dolayı öyle duydum gittiğim de ama ne kadar doğru bilemem
ilayinannesi Mrvgl ben balikesirde yaşıyorum başakşehir hastanesine hiç gitmedim :) inşallah siz memnun kalırsınız
Buketkucuk Lifebaby bence her ikisine de gidip kendinizi yormanıza gerek yok. Ben ilk başlarda özele gidiyordum şimdi devlete gidiyorum şuanlık memnunum🙏🏼