Nnimet Merhaba arkadaslar kamuda calisip pandemiden dolayi 24.haftada izne ayrilmak zorunlu mu bilgisi olan varmi
Kubra-kurt-aksoy Nnimet ben de öğretmenim ve 24 ile 32.haftalar arası pandemiden dolayı zorunlu idari izinli sayılıyoruz diye biliyorum. Bende geçen hafta idari izne ayrıldım hatta.
Nurbalam Nnimet canım kurumdan kuruma ilden ile değişiyor sağlık bakanlığına bağlı çalışıyorum çalıştığım kurumda ciddi anlamda personel sıkıntısı olsa bile kurum amirlerimiz bakanlığın resmî yazısında dolayı hiçbir şekilde sorumluluk almayıp direkt idari izine çıkartıyor
svdmm16 Çalışmak istiyorum diye dilekçe vermeniz gerekir diye düşünüyorum. Müdürünüz risk almak istemez sanırım
Nnimet Simdi is sorumlum haber verdi 24 haftadan 32 ye kadar idari izinli sayiliyomussun 32 de de dogum iznin basliyor dedi pandemiden dolayi
Nnimet Ama simdi biz zaten evden calistigimiz icin idari izinli sayiliyoruz.24.haftadan itibaren idari izin sacma geliyor bana
Nnimet Tabiki de iyi ama bi kotu yani 32 den sonra dogum iznin basliyor ve o 5 hafta dogumdan sonraya eklenmiyor iste erken ise donmus oluyosun
Itssoelif Nnimet 24te idari izinle izne çıktım, 32 den sonra çalışabilir raporu alıp geri döndüm ben, mecbur değilsin 32den sonra izne. fakat 37den sonra mecbursun herkes gibi.
Nnimet Peki 32 neden geri donduyorlar.vereceklerse 32 den 35e kadar idari izin versinler.hic anlamdim valla