İki kere sezaryan oldum ikiside çok rahat. 1 hafta içinde normal hayatıma döndüm. Hiç öyle anlattıkları gibi öldüm bittim bir agrım olmadı. Sadece ilk ayaga kalkıp yürümek zor oluyor ondan sonrası rahat. Ben hep iyiki sezeryan olmuşum diyorum. Belden aşağı çıplak kalmıyorsun. Ameliyata hazırladıktan sonra üstünü örtüyorlar sadece karnın açıkta kalıyor.