Busra066 çok çok çok yanlış tabiki de ,korkutmak yerine moral vermeleri lazım ,korkmayın bende sezeryan oldum saatlerce sancı çektikten sonra hatta ,okadar hızlı götürdülerki ameliyathaneye bebeğin kalp atışları düştü diye ,iyi ki sezeryan diye bi alternatifin olduğuna şükrettim ,yoksa dogmiycak ve ellerimden kayıp gidicekti oğlum .
Ağrı sızı illaki oluyor ama ilaçlarla çözülüyor bu durum takmayın asla kafanıza ,sutunuzde geliyor gelmiyor diyenleri hiç duymayın ,olumsuz konuşanlari İnanki duymayın bu da bi doğum yöntemi kime göre neye göre zor ,herkez bayılıyor hamile kadın korkutmaya iki güzel laf çıksa sanki ağızlarından olcekler