AABT Merhaba kızlar acaba göğüs ıcu kremı olarak lansınoh mu daha ıyıdır mustelamı tavsıyede bulunursanız sevınırım 🥰
1Anne2Bebek1Kopek AABT Mustelanin herseyini kullaniyorm 2. Gebeligm oğluma herşeyi mustela kullanıyorum ama göğüs ucu dersen Lansinoh👍
mrsbiyolog Ben Lansinohu almıştım ama Mustela daha öneriliyor. Ben erken başladım sürmeye çatlamalar var diyerekten. Bitince Mustela alacağım.