Meraba ben mol gebelik geçirdim. Martta kürtaj oldum. Perşembe günü test yaptım pozitif çıktı. Hastaneden randevu aldım çarşamba gidicem…
Mol gebelik geçirenler sonrasında neler yaşadınız?? Tekrar hamile olanların sağlıklı mı oldu gebelikleri lütfen cevap yazın…