939918 Meltem hanıma gittim bugüne kadar hastaneyle ilgili genel bi sorun yaşamadım muayneyle ilgili falan . Doğuma gelince beklentiye göre değiştiğini düşünüyorum. Ben Meltem hanımla ilk konuştuğumda bizim hastanelerin (genelde devletten hastanelerinden bahsetti) özelden tek farkı eşler giremiyo ne muayneye ne doğuma. Belki Doğum öncesi ve Doğum sonrası tek kişilik odalarda olamıyosun ki kalacağın en fazla 2 gece sezeryan olursa o da . Doğumhaneye girince nöbetçi doktor kimse o yapar doğumunu ve özelde ne işlem uygulanacaksa sırasıyla o yapılır. Ki isteğe bağlı sezeryan olmaması son dk ya kadar normal doğumu beklememiz her özel hastanede olmaz dedi. Gelelim Doğum yapan çevreme ; 1 yıl içinde iki farklı arkadaşım Doğum yaptı biri 33 haftalık erken Doğum yaptı yoğun bakım ünitesinin olması çok güzel bi avantaj arkadaşımda çok memnun kaldı. Bi diğer arkadaşım 3 te gidip 4 te yatış işlemleri yapılıp doğumhaneye alındıktan 3saat sonra yürüyerek odasına geçmiş ve şansına normal yatakhane dolu olduğu için özel odada (isteğe bağlı boş oda varsa 100 tl karşılığında kalınan) ücretsiz kalmış ve herşeyiyle çok memnun kaldığını anlattı. Çok uzun oldu biliyorum 👼🏼🤷🏻♀️😅