Merhaba, Balıkesirde sevgi hastanesinde Alim Gökhan bey de doğumumu yaomayı planlıyordum. Aynı zamanda bir şey atlamamak için Ertan Adalı’ya da devam ediyordum, 40 yaşındayım çünkü.. Fakat Alim Gökhan bey hastanefen ayrıldı. Ertan bey’ in tam olarak doğum ücretini bilmiyorum fakat yüksek olacağını düşünüyorum. Şehir hadtanesini hiç düşünmüyorum. Özel polikliniği olup sevgide doğum yağiptıran iyi, ilgili bir doktor biliyor musunuz? Tülin Kahveci yi duydum ama fikir alamadım kimseden.. Bana fikirler verirseniz sevinirim. Kafam çok karışık