deletedmom01 Ben 12haftalik hamileyim ama 2gundur bgunde dahil olmak uzere vucuduma bi ateşlenme bide soguk ter basıyor. Ve kusma ve bulanti cok yasadim bugun. Vucudumun ısı dengesi normal değil bu neden olabilir.🙁
SedaTopgl Bende 13 haftalığım aynı sıkıntı bende de var kan fazla popalandığından bunlar olabilirmiş bu haftalarda çok normalmiş Allah yardımcımız olsun bende zor atlatanlardanım 🙏
deletedmom01 SedaTopgl Aminn insallah.😑 ama çok oluyor bide hic bisey yiyemiyorum suda icmedim bugun hiç yarin kontrolum var doktoruma daniscam bakalim o ne diyecek 😐
SedaTopgl deletedmom01 su bende içemiyorum doktorum gelip gidip yudum yudum almamı söyledi sende öyle yap sade soda içebilirsen asidini biraz kaçırıp iç ben onuda içemiyorum ama aşırı derecede meyve tüketiyorum portakal özellikle sanırım suyu ordan karşılıyorum doktorum kontrolümde suyumda bi sıkıntı olmadığını yeterli olduğunu söyledi
deletedmom01 SedaTopgl benim suyumda sorun var mi bilmiyorum ama benim kesem bi hafta geriden geliyor yani bebegm 12haftalik ama kese 11haftalik orngin.en son 3hafta once gtmistim ama suan durum ne bilemiyorum
deletedmom01 SedaTopgl ben su degilde genelde sizin gbi meyvesuyi yada oralet seviyorum suya bazen doyamiyorum bazende igreniyorum bi gariplik var ama
SedaTopgl deletedmom01 bir hafta önde bir hafta geride onda bir sorun olmaz ama yaşadığımız bu sıkıntılar herkeste farklı olabiliyor kafana takma geçicek inşallah bol bol dua et bebişin için Allahım herkesin bebeğini sağlıklı bi şekilde kucağına almayı nasip etsin 🙏