Zehra_001 Sezaryen sonrasında bebeğim 38 haftalık doğarsa 10 gün içinde uçak yolculuğu yapabilir miyiz sizce?
Tahaninannesii Zehra_001 bilgim yok ama mantık yürüterek söylüyorum bebeği kucağınıza almak zorunda kalacaksınız uçakta dikişleri rahatsız etmez mi, tek mi yolculuk yapacaksınız?
Egeligif Zehra_001 canım bebek için sorun olmuyor da senin kontrollerin için bence bir 15 gün bekle derim ben ☺️şimdiden iyi yolculuklar
alenrenas1 Zehra_001 evet ben suan tekim eşimde işe başladı gayet güzel herseyi yapıyorum cok şükür sıkıntı olacagını düşünmüyorum rabbim sizede güzel bir doğum yaşatsın hemen toparlanın
alenrenas1 Zehra_001 ilk kalktıgımda oldu oda yarım saatte gecti onun dısında hemen atlattım bol bol yürüdüm