Guloyku2021 Merhaba kızlar bugün 5 buçuk saatte kucağıma aldım bebeğimi Allah bekleyen herkesi yavrusuna kavuştursun bian önce 🥰
Suber Guloyku2021 hayırlı olsun bebeğiniz ❤️kaç haftalıkken oldu doğum, suni sancı almadan önce hiç açılmanız var mıydı ?
Duygus123 Guloyku2021 Hadi gözünüz aydın☺️Allah analı babalı büyütmeyi nasip etsin çok mu zordu doğumunuz?
Aybuke17 Guloyku2021 hayırlı olsun 🥰 çarşamba günü bende suni ile doğum yapacağım açıkçası biraz korkuyorum 🤭 müsait zamanınızda bizle tecrübelerinizi paylaşır mısınız ☺️
Guloyku2021 Ayseege6156 korkutmak istemem :) umarım kendi sancınız olur ama şöyle söyleyebilirim belimi ortadan ayırcaklar gibiydi
Ayseege6156 Guloyku2021 inşallah kendi sancımızla olur 🤲🏻 Rabbim evladınızla mutlu yıllar geçirmeyi nasip etsin 🌸