Hüseyin beyde doğum yapmış biri olarak gözü kapalı tavsiye ederim , bende suan Sincan bana uzak diye ikinci gebeliğimde ona gitmek istemedim doktor arıyorum cukurambar koru ve bayındıra gittim hiç memnun kalmadım bu gidişle yine Hüseyin beye gidicem rahat bir doktor