Hulya88 Güzel anneler yeni doğacak/doğan bebekleriniz için hangi losyonu kullanıyorsun? Banyodan sonra masaj için , karar veremedim de ne alacağıma, yardımınıza ihtiyacım var.Şimdiden çok teşekkür ediyorum.
Merinosunannesii Hulya88 mühendisin oğlu paylaşmış birsürü temiz içerikli losyon lar var 300 ml mustela ya 90 100 lira vermektense hipp markasını tercih ettim 350 ml 43 tlye aldım mis gibi yumuşacık bebek kokuyor gerçekten tavsiye ederim içeriği de temiz
Gokmer Hulya88 trendyolda bugün indirim başlıyor.mustela alacaktım ama çok pahalı geldi. Hipp marka bebe yağı alacağım baya uygun ve içeriği de temiz. Bakın isterseniz