Kubra1995 Merhabalar kızlar diş ağrım olmaya başladı bugün 12+1 deyim cok kötü başıma vuruyo nasıl neyle hafifler bilgisi olan yazabilir mi şimdiden çok teşekkür ederim
Ayse-18 Kubra1995 ben parol kullandım canım doktorumu arayıp izin verdi ama 25. Haftamdı sen bi doktoru ara parol iyi geliyor izin verirse kullan