Merhaba Anneler size bir sorum var bu ara kafamda ki bu soru beni maf ediyor 25+1 haftalık hamileyim kontrollerimde çok şükür bebeğim sağlıklı çıkıyor ama aklıma takılan bebeğim biraz aşağı da duruyor normal mi yoksa erken doğum mu olucak siz bu durumu yaşadınız mı?