Arslnyldz Hilal0555 taburcu oldum dün gece . Bugün tekrar nst oldu şükür sancım yok ama ağrılarım var bel ağrısı arada karnım ağrıyor gibi
G92 Hilal0555 yalancı sancı olabilir, bana yalancı sancı dedi, ama doktora bir gitseniz ne olur ne olmaz , en azından emin olursunuz