Gokalpozgee Merhaba canımlar, yaklaşık bir sene öncesinden forumdan ayrılmıştım bebeğimi kaybettiğim için. Şimdi tekrar girdim de ne çok destek olmuşsunuz 🌸🥺 belki çoğunuz happy kids’e geçmiştir. :) 3. Gebeliğim tek isteğim dualarinizda bana yer ayırmanız 🥺🤗
Ozge1123 Gokalpozgee ne kadar zor olmuştur kim bilir sizin için. Öncelikle gözünüz aydın sağ salim kucağınıza almak nasip olsun inşallah hepimiz için de tabii ki 🤲🏻🤗
Yasemin8892 Hoş geldiniz rabbim hayırlısı ile sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşaallah benimde 3.gebeliğim 17.haftadayız🧿❤️