37 haftada iki parmağına jel sürüp catı muayenesi yapıyor korkulacak birsey deil … normal dogum yapmak isteyen yaptırabilir sezeryan olcaksa baştan gereksiz birsey yani normal doğum düşünmeyen için gereksiz yaptırmayan yaptırmaz … çatı muayenesi ve Bebek pozisyonu doğumun nasıl gerçekleşeceğini belirliyor ..normal dogum istiyorsanız tabi mutlaka çatı muayenesi şart ben çatı muayenesi oldum fakat zorunlu sezeryan