Egeasigi Hanımlar sezeryan olan annelerden yorum istiyorum ,sezeryanın kötü yanları nelerdir ? basur sorunum var normal Doğum istiyorum ve sezeryandan korkuyorum ,ama bu gidişle normal yapamayacağım sanırım çok üzüldüm moralim bozuk?fikirlerinize ihtiyacım var ?
Sadiyy35 Egeasigi aslında ben kötü bi yanını yaşamadım pek sadece ilk 3 gün dikiş yerim çok ağrıdı ama ben tektim yardım edecek birisi varsa hiç sorun yaşamazsın
MinikKoala Egeasigi o kadar da kötü degil ve saglık sebebiyle olman gerekiyor sanırım .. o kadar kötü olsa insanlar ikinciyi yapmaz diye düşünüyorum ben bir sezeryanlı olarak ikinci çocugu bilinçli istedim 😀 kötü yanlarından biri yardıma ihtiyaç duyuyorsunuz bebeğinizi kucağınıza almak üstünü değiştirebilmek yemeğinizi temizliğinizi yapabilmek için onda da babaların 1 haftalık izni oluyor siz o süre zarfında kendinizi toparlamış olursunuz zaten 🤲🏻
Gigy Egeasigi olumlu düşünün sizin ve minişin sağlığı önemli nasil geldiği çok önemli değil bence ve herkesin farklı geçiyor sanırım süreci ,kimi hiç anlamıyor, kimi ağrılı ,inşallah sağlıcakla kavuşalım 🙏
Elifkyhn1993 Egeasigi basur sorunun varsa asil normal dogum sorun. İkindikca daha cok cikma ihtimali artiyo. Bn sezryan oldum smdi 2.ye olcam bi zorlugunu yasamafim ilk gun sadece otur kalk isi zor. Yatmadim da ztn oldu bitti 1haftaya geciyor yani sikayetvi deilim cokda normal dogurmadigima😃
Feyzaaa1 Abf Sahika8989 Sadiyy35 MinikKoala Kızlar mesela anneler hep şey der ya bak soguklarda dikiş yerlerim sızlıyor veya zorlanınca falan hala acıyor diye. Dogru mu bu
Egeasigi Sadiyy35 annem yanımda cnm ederler Allah’ın izniyle de korkuyorum basur için ıkınma sıkıntı oluyor diye
Abf Ben genel anestezi ile sezaryen oldum 10 gün önce, yan etki olarak bende öksürük nöbetler başlattı, bir hafta her öksürdükçe dikislerim patlayacak sandım, 1 hafta inanılmaz zor gecti
Sblglc Abf bsey sorsam size genel anestezi de ameliyattan sonra bekleme yeri var mi acaba kendinize geldikten sonra mi odaya aldilar yoksa odada mi kendinize geldiniz
Adilekorkmaz Abf genel anestezi aldiginiz icin narkozun etkisi bu kuru oksuruz genelde nescafe tavsiye ediyorlar narkozun etkisini cabuk atmak icin
Sahika8989 Ben hic zorluk yasamadim. Tek yasadigim sey peddi oda uzun zamandir kullanmadigim icin yanma yapmisti vajinama onun disinda iyiydim 2. Gunu rahatladim 1 hafta icinde tamamen duzeldim cunku benim oglum ameliyat olucakti 3 saatlik yola gittim karnimda yastikla bilmiyorum bunyeden bunyeye degisir herhalde. Insallah bu sefer herseyimi tek basima yapabilirim
Egeasigi Elifkyhn1993 basurlu olana normal demiyormuş doktorlar ıkındıkça artar diye .ondan soruyorum zaten
smyra32 Elifkyhn1993 otur kalk normal doğumda da zor oluyor hatta ben 20 gün o kadar zorlandım ki.. hiç unutmuyorum 10.gun ağrıdan zonklamadan kıvrandim bence bünye meselesi her iki doğumda
MinikKoala Feyzaaa1 ilk 1 sene geçerli bnce sonrası için degil. Evet gerçekten ayakları üşütmemek gerek iltihap oluşuyor ama 1 seneden sonra sorun yaşamadım Hatta ben üstümü örtmem kışın bile kısa kolla dolaşırım ayaklarıma çorap giymeyi sevmem yerlerde halı sevmem 😀
zumrabal Feyzaaa1 Ben hiç öyle bi sorun yaşamadım 15 gün içinde tamamen iyileştim bi kere bile dikiş yerimin ağrıdığını bilmem 1.5 sene oldu
mmek_2014 İki kere sezeryan oldum sadece ilk birkaç gün yataktan kalkarken zorluk yaşadım onun dışında hiçbir problem yaşamadım. Her zaman iyiki sezeryan olmuşum diyorum. 1 haftada normal hayatıma döndüm ikisinde de
Mammimammi Egeasigi sezeryan ın en kötü yanı 3 veya daha fazla çocuk istiyorsanız riskleri. Sezeryan sayısı arttıkça hem iyileşme zorlaşıyor hemde anne saglıgı tehlikeye giriyor. Normalde öyle degil. Dogurabiliyorsan 10 tane dogur engelin yok önünde. Ama sezeryanda engel var. İyileşme de o kadar öldüm bittim degil. 3. Sezeryanımı 1 ay önce yaptım. Allahım al canımı yetti artık dedigim bir agrım oldugu halde 5.gün de agrıılarım tamamen bitmişti. İlk ikisinde agrım bile yoktu. Zaten prenses gibi bir dogum kimse beklemesin de ama çocuk fazla istiyorsanız en güzeli normal dogum. O riskler alınmaz
Icot Egeasigi Bence kötü yanı yok. Sadece bacakların uyuşması geçtikten sonraki o ilk yürümede canım çok acımıştı ama yürüdükçe rahatladım , bir de kan akışına bakmak için bastırmaları can acıttı o kadar. 1 hafta içinde toparladım annemi kayınvalidemi gönderdim kendim baktım bebeğime. Normal doğumda da yaşayan var mı bilmiyorum ama benim için en zor olan kısmı bir süre sonra yaşadığım kabızlık oldu. Beni gerçekten mahvetti. Ama ona da çok şükür çözüm bulundu rahatladım.
Sad Icot merhaba gebeliğimin sonuna yakınım benimde kabızlık problemim var ve ne yapsam çözüme ulaşamadım siz nasıl kurtuldunuz
Aleynabardak Cokta kotu yanlari yok aslinda ilk 1 hafta yataga yatip.kalkarken dikislerden dolayi zor oluyor onun haricinde ben bi sorun yasamadim asiri dercedde bi dikis agrisi kalmiyor sadece genel anestezili oldum biraz bogazimda oksuruk gicik oluyordu sicak su icip dindiriyordum olursa deneyin