Gazel Zehramm Bende bücbhen kullanıcam aldım etrafımda kullanan herkes çok memnun çok kaliteli ürünleri
iko58 Annem almanya doğumlu senelerin markası kardeşlerimde bile bunu kullanmıştık yıllar önce diyerek bana da onlarda aldı bakalım inşallah memnun kalırız 😁
seymen Ben de bübchen aldım. Görümcem Almanya’da yaşıyor, iki çocugunu da o ürünlerle büyüttü hatta büyüğü çocuk serisini kullanmaya devam ediyor. Seba Med de Alman markası o da çok iyi.