esmavefa kızlar üniversite sınavına girmeyi düşünüyorm 26-27 haziran da sınav var bende 3-4 temuzda doğum yapcam gibi sancım felan olur mu sınav da eşimin merkeze atanması için ama girmek istiyorum sınava sizce katılmalımıyım sancım olur mu