Esosun Kahramankentli iphone telefonlarda hiçbir zaman uygulamayı açık göremezsin ki öyle uygulamaya girip bakman lazım canım yine yüklesen de mecburen 😊
Kahramankentli 058elf evet canım o da var da ekranın üstünde görünmüyor sanırım ya da ben yapamadım onun için yukarda görünsün istiyorum
058elf Kahramankentli ben girip bakıyorum genelde ekranda bi şeylerin gözükmesini sevmiyorum ☺️ Belki başka uygulama kullanan arkadaşlar çıkar canım