TugbaZmn Güzel annelerimiz kaç haftadayız göbüşleri alalım biz artık dışarıdanda belli olmaya başladık 🤲🏻🤰🏻🤌🏼 [img]https://i.hizliresim.com/mBEiom.png[/img][/url]
Aloneanqel TugbaZmn maşallah canım Allahım esirgesin sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah 🙏🏻🙏🏻 Biz de 38+2 olduk bugün 🙏🏻 38+5 de spinal sezeryan olacağım Allahım nasip ederse inşallah 🙏🏻❤️
TugbaZmn Gokceeeee-_ hiç sorma kuzum ya tayt tarzım değildi tayttan başka birşey giyemez oldum 2 haftadır sığdıramıyorum göbeği 🤣🤰🏻🙈
TugbaZmn Aloneanqel aaa 3 gün kalmış kavuşmanıza ne güzel 😍sağlıkla kucağınıza almak nasip olsun kolay doğumun olur ve senin için süreç çok iyi geçer inşallah canım 🙏
Gokceeeee-_ TugbaZmn Ben kendimi böyle görmeye alışık olmadığım için ilk baş çok tuhaf geldi bir kendime bakıyorum bir göbeğime ama çok tatlı değil mi sığmıyor göbüşe ne gömlek ne pantalon dediğin gibi ben de taytlarla duruyorum 😂😂
Aloneanqel TugbaZmn amin canım 🙏🏻 İnşallah 🙏🏻🙏🏻 Allahım hepimizin sağlıkla hayırlısıyla kucağımıza almayı nasip etsin yavrularımızı inşallah 🙏🏻🙏🏻❤️
TugbaZmn Gokceeeee-_ ay bende hiç alışık değilim bi yandan tuhaf bir yandan çok güzel dediğin gibi kısa süre daha alışık kalmaya devam böyleside iyi rahat giyinmeye alışıcam diye korkmuyor değilim 🤣🤣
TugbaZmn SutlacimiYedimmiBen kimin göbüşü büyümedi ki bu haftalarda çıkmadı çıkmadı 23 haftaya kadar tık yoktu 25 haftaya böyle girdik 🤣🤌🏼