Merhaba arkadaşlar dün hafif kahverengi lekelenmem oldu. Bir kaç gün öncesinde de karnımda şiddetli ağrı olunca bugün sabah doktora gittim bana geçen hafta 3 cm olan açıklığın 2.5 cm olduğunu söyledi bu düşük tehlikesi demekmiş progestan verdi vajinadan uygula dedi. 10 gün sonra tekrar gideceğim yapacağım tek şey beklemek fakat korkuyorum sizce bir şey olur mu? Bu haftalarda da düşük riski yoğun mu? 2.5 cm açıklık kapanamaz mi? Üzgünüm baya.