Minnak33 yaklaşık 45 dk sürdü doktor bey yüzünü göstermedi 1 saat sonra tekrar bakalım dedi tekrar baktı oda 15 dk sürdü totalde 1 saat sürdü ama sonrasında çok ağrı çektim baya bastırdı karnıma yüzünü göstermediği için herkese öyle mi yapılıyor bilmiyorum ama benim canım tatlı değildir yani acıya dayanırım ona rağmen baya sızlandım. Bide ultrason cihazı yeniydi sanırım. Biraz zorlandı cihazı kullanmakta hasta çıkışlarında teknisyen girdi ara ara. Bazı hastaneler cd veriyormuş. CD verilmedi bana sadece kağıtla 4-5 tane ultrason fotoğrafı verildi o da pek net değildi. Çokta memnun kalmadım.