KubraKara Benim kuyruk sokumum çok agrıyor uzanıp ayağa kalkınca iğne saplanıyor gibi başka da birşeyim yok 😶
Seyma2861 KubraKara benimde cok ağrıyor kuyruk sokumu. Eğilip doğrulmakta zorlanıyorum suan. Tıs tıs ötüyorum yürüyüş pek yapamıyorum hemen tuvaletim geliyor dışarda 😀
Tugba1421 KubraKara benimde hergün mide yanmalarim oluyo ellerimde uyuşmalar hareketlerde kısıtlanma agirlastik artık balayı dönemi bitti 😁
Ozgnzgn KubraKara ayynı durumu yaşamaya başladım dün sabah uyandığımda yoktu hiç bi şeyim ama gün içinde oturduğm yerden kalktığımda bi anda başladı ve adım attıkça da bıçak saplanıo gibi oluyo eğilip kalkamıyorum artk sanki kitlenmiş gibi 27+4 benm de inşallah geçici bi durumdur 🙏🏻
Aysenur61 Sürekli tuvaletteyim :) bel ağrısı oluyor , boğazım yanıyor mıdemden yukarı epey ağırlaştı 28. Haftada.. 10 dakka yürüyeyim yorgunluktan ağrıdan zor duruyorum😅
burcu_izmir haftadayız geçen hafta sağ sol nereye yatarsam yatayım uyuşuyordu o tarafım bu hafta şükür geçti 🙏🏻 Şimdilerde bolca mide yanması, iki adım atınca çişimin gelmesi ve göbeğimin büyüklüğü dolayısıyla yatıp kalkmakta zorlanma, çabuk yorulma dışında bi sıkıntı yok şükür 😂 Bu günlerde geçici, rabbim sağlıkla kavuştursun bebişlerimize 🙏🏻🥰
KubraKara Ozgnzgn aynen canımm ayağımın üstüne basınca bıçak saplanıyor dediğin gibi geçicidir inşallah yoksa hiç birşey yapmadan yatıyorum o agrıyı hissetmemek için 😶
KubraKara Melike0642 çok şükür canım geçer üşütme ayaklarını kasıkların agrıyorsa ondandır büyük ihtimalle
Ozgnzgn KubraKara evtt ben de öyleyim normalde herşeyimi kendim hallederken şuan kıpırdamak dahi istemiyorum 🤦🏻♀️ Hayırlısıyla bu günleri de atlatıp sağlıkla kavuşuruz inşallah bebeklerimize 🙏🏻❣️
Melike0642 KubraKara Amin canım giyiyorum çorap üstüne patik ama ağrı değilde dusecekmis hissi var anlamadım bende 😌
Ozgeyildirim KubraKara en ufak bi işte nefes nefese kalıyorum 🙄 ilk Doğum hatırası bel ağrısıyla biraz zor geçiyor ama şükür halimize ☺️ 30+0ız bu arada
KubraKara Ozgeyildirim evet yinede çok şükür Allah’ım daha zor atlatanlara yardım etsin şifa versin. Maşallah bizde 29 haftayz bi hafta varmış aramızda ☺️