Birgul6581kwkq Eee ne durumdasiniz bakiim heycan, mutluluk, korku, gerginlik , hazırlık , hayaller,(◕ᴗ◕✿)(◕ᴗ◕✿)
merve_ayaz9614 Birgul6581kwkq heyecan hat safha da korku desen havalar soğuk el kadar bebek klimayla ısınıyoruz acaba üşür mü? Gibi şeylerden korkuyorum onun dışında çok şükür bir korkum yok 🤗 Hazırlıklar da tamam herşeyimiz hazır bir hanımefendi’nin gelmesi kaldı 😍
Birgul6581kwkq merve_ayaz9614 sağlıkla gelsin inşallah bu pandemi nedeniyle maddi durumumuz biraz düşük bende bebeyin ihtiyaclarini giderebilir miyiz diye düşünüyorum kara karais bakıyorum ama evlere işte bulunmuyor 🙁 napicam bilmiyorum rabbim yardımcınız olsun canım 🥰
Birgul6581kwkq Mom046 kıyamam olsun bende belirti bekliyorum dün aksma smaç vardı dogum sandım o kadar acıdı ama hala tık yok😄
merve_ayaz9614 Birgul6581kwkq Allahım yardımcın olsun bebek bereketiyle gelir derler insalah yavrun evine halil ibrahim bereketi getirsin canım Allahım dermansız dert vermesin bunlar geçer 🙏🏻❤
Mom046 Birgul6581kwkq Korku da var sabırsızlık da 🙈 heyecan kaygı tüm duygular bir arada Allah yardımcımız olsun ya 🙈🙈🙈
Svlizg 38+3 deyim doktorum hiç nst bağlamadı bugünde henüz sancın yok beklicez dedi ultrasonla nasıl sancı olup olmadığını anlıyor bilemedim🤦🏻♀️ sol bacağım ve kalçam da ağrı var biraz topallıyorum 😒 aynı durumda olan var mı