Kızlar 19+1 den 🙋🏼♀️ merhaba
danışmak istediğim konu şu; 13.hafta itibariyle mide bulantım,halsizliğim herşeyim geçti.🙏🏻Harika,müthiş ama farkettim ki tüm o sıkıntıları yaşarken daha hamile hissediyormuşum😅daima gaz sancıları olan biriydim suanda karnımdaki hafeketleri de sanki gaz gibi hissediyorum,gazdan tanıdık gelio..arada böle bi dalgalanma,bi kayma hissi oluyor,böle pıt pıt çıt çıt değil de birden tak diye birşey..yani bunlar olması gerekenler mi..içerde noluyor herşey yolunda mı bir türlü emin olamıyorum..ilk gebeliğim,karnımda büyük gidiyor biraz sanki yapmam gereken seyler var ve ben yapmıyorum gibi sürekli bi boşluk hali…atamıyorum bu sersemliği üzerimden, acemilikten herhalde🥸yani sizce de herşey olması gerektiği gibi mi?