Kızlar merhaba 🙋🏼♀️ arkadaşım ovulasyon testlerine başladı bugün fakat pek bilgi sahibi değiliz bu konuda. Yardımcı olabilir misiniz acaba? Adeti 3 gün önce bitmis. Bugün yaptı ilk kez testi böyle bı sonuç aldı kıpkırmızı ve anında çıkmış. Acaba ertesi gün ve devamında tekrarlaması gerekiyor mu testi? Ve bugünü değerlendirmesi mi gerek acaba??