miraninannesi1 Iraz evet kızım doğduğundan beri kullaniyorm Çok kaliteli değil ama hiç pişik yapmadı ince kalın bez sevmiyorm Emiş gücü de iyi sadece ishal vs olduğunda sızdırma yapabiliyor diğer bezlerde olduğu gibi
yigitalpinannesi40 Iraz Prima kullandım molfix kullandım soffia bez hediye geldi denedim pişik yaptı oğlumda ve çişini hep sızdırdı memnun kalmadım minies kullanıyorum şuan da memnunum
Iraz miraninannesi1 canım pişik yapmaması yeterli yeni doğan aldım 1 adet denemek için insalalh memnun kalırım fiyatı uygun
Htcklygt Ben çocuk 1.5 yaşından sonra falan başlamıştım güzeldi ama daha küçük numaraları kullanmadım canım bilmiyorum:)
gamzosgamzos Soffia degilde migrosun miniesini kullaniyorum cok memnun kaldik prima molfix goon denedim pişik yapmisti minieste ne tasma ne pisk oldu 3.aydan beri kullaniyoruz 13 ay 13 gunluguz
3prensesannesiii Iraz ben 2. Bebeğime almıştım yeni doğan çok memnun kaldım şimdi tekrar hamileyim bu bebeğimede alacağım ilk zamanlar günde 10 tane felan bez kullanılıyor o yüzden pahalı bez almaya hiç gerek yok