Bebebebe SERNUR Cansel54 Cansel54 Lemonade Mervekaynak Homeless20 ebruu19 Rukiye____ Gmommysboy minikprensesimm . 23 aylık bi oğlum var 10 ay öncede ikinci hamileliğim düşükle sonuçlandı kürtaj oldum Şimdi buda düşük olur mu diye korkular başladı
Mom050 Bebebebe ben de bugün regle 2 gün kala silik de olsa 2.çizgi gördüm gidip kan verdim acilde ama doktor yuvarlak konuştu böyle olacağını bilsem gitmezdim bekleyebiliyorsan bekle biraz daha bence. İnşallah sağlıklı bir gebelik olur sağlıkla kavuşursunuz🤲
minikprensesimm Bebebebe Allah büyük canım korkma rabbim hayırlısı ile kucağına almayı nasip etsin bende ilk gebeliğimde kürtaj oldum 4 ay sonra hamile kaldım suan 32 haftalığız 🥰🙏🏻
Mervekaynak Bebebebe içini ferah tut herzaman hayırlısını dile Allah hayırlı evlatlar nasip etsin sağlıklı olsun. Sende o da. Allah işini bilir 😊😊 kalbine göre versin inşallah
elifinannesiiii Evet canım hamilesin yaptığın test benim hamileliğimi öğrendiğim test ile aynı hatta benim 2. Çizgi seninkinden daha silik gözüküyordu kan verdim 3 haftalıktı bebişim. Hayırlı olsun🐣☺️