Papatya0605 Son kaç gün anneler belki aynı olanlar tanışır 🥰🥰🥰🥰 benim uygulamaya göre son 9 adet olcakmışım gibi ağrılar olmaya başladı bi kaç gündür ondan önce pek bişe yoktu bi kaç sızı kramp ufak tefek yaşamam gereken ağrılar yorgunluklar bakalım ne zaman gelcek 38+5im🥰
Papatya0605 Mom046 bende 11 iken belirti yoktu bi kaç günr daha belli eder diye düşünüyorum çünkü bende bi kaç gündür belirti oluyor dünden beride özellikle adet sancısı gibi gelip gidiyor
Mom046 Papatya0605 Ayy insallah ya 😔 deniyorum bişeyler kendi çapımda ama yok yani 😔 bide benim geç döllenme oldu zaten baştan 16 gün rötarlıyım erken öğrenmişliğin verdiği bi sıkıntıda var 🤦🏽♀️
spaceship Uygulamaya göre son 15gün, eşime göre son 3 gün, ablama göre son 2 gün, benim hissettiğim son 1 dk. 🥴😂😁
Papatya0605 spaceship ahhahaha kıyamam 😃 kızıma görede 3 kim sorsa 3 diyor 3 güne getircek diye diye çocuğu inşallah gelir 😅
Rotinda17 spaceship aynıyızz z 😀 Şuann midemle kavga ediyo bizim kız ne alıp veremediği varsa 😇 Bide vajinada bi dolgunluk var kanala mı girdi acaba ?
heyymomm spaceship hahaha resmen beni anlatmışsınız 😄 sizin de mi yalancı sancılarınız çok fazla acaba benim öyle 🥺
Sehermahsum7321 spaceship ayy benimde öyle idi herşey Faso fiso oldu 40+2 gördüm CNm inşallah görmezsin.