likapaa53 Hanımlar vakit daraldı 37 den sonra kilo alımı yavaşlıyormuş ileri haftada olan hamiş arkadaşlarımız doğrumudur bu biz şuan 3250 gram 37+2 deyiz bizim gibi olup üst haftalarda olan varmı nasıl ilerledi acaba🙈
Elvinferide likapaa53 maşallah kilosu çok iyi bence inşallah benim de o kadar olur çünkü doğum 37. Hafta da olacak. 31 haftalıkken 1830 gramdı 34. Hafta da kontrolümüz var bakalım be kadar alacak
Kubra3457 likapaa53 bugün 38. Haftama girdim, 37. Haftamda 3278 ’di şuan kaç kilo bilmiyorum perşembe günü kontrolüm var 🤗
NurOzadaBulbul Son_17gun Benimde Çok Kanaldan Aşağıda 2950 - 3000 Kg Aralığında Durmuş Buyüzden Bugün Sezeryan Olabilirim Kontrol’üm Var…
Zgr26 Son_17gun benim de 36 +3 de 2200dü. 37+2 de almaya karar verdi doktorlar. Çarşamba sezaryen olacağım 🥰
kuygur likapaa53 38 haftalıkken 3400 idi boyuda 52 cm 😁 çarşamba 39 olucaz inşallah bakalım kaç olmuş 😂
akdemirnurcan kuygur benimde 38 haftalıkken 3400 dü bende bugun 39 oldum yarın kontrolüm var bakalım normal doğum mu sizinki
kuygur likapaa53 evet 37 haftalık 3 kilo idi 50 cm idi 38 de 3400 kilo boy ise 52 cm olmuş çarşamba 39 da bakalım kaç olmuş 😁
kuygur likapaa53 tabi alıyor bence bünyeyle alakalı yani 🤣 ve de genetik bişey bence dert etme kilo önemli degil önemli olan saglığı sonra kilo bence 🙃