Mrb hanımlar umarım benim gibi çevrenizde yaşayan vardır da içilmesi serpersiniz.34 haftalık gebeyim akşam yemeğinden sonra midem her zaman ki gibi yanmaya başladı ilk önce aldırmadım çünkü bu aralar çok sık yaşadığım bişey ama bir süre sonra bulantı oldu ve 2 saat durmadan sürekli kustum ölüyorum sandım başıma daha önce böyle bişey gelmemişti.acile gittik enfeksiyon kapmışım ve üşütmeden olmuş ama asıl beni korkutan bebeğime bişey olmuş mudur ve ilk kustuktan sonra sadece yüzümde kırmızı benekler ortaya çıktı kırmızı çil gibi.bu haftaya kadar ne yüzümde ne vücudumda hiçbir leke olmamıştı korkuyorum sonra geçmez diye geçer mi sizce ve bebeğime bişey olmaz değil mi uzun oldu kusura bakmayın 😞