Kct2503 Kızlar bugün tam 4 haftalık olduk yarın hcg değerime bakılacak acaba gitmişken keseye de bakarlarmı yada kaçıncı haftada kese gözüküyor
Papatya_38 Kct2503 benim gorulmedi 5+4e gireceğim yarına bakalım ne olacak kese için muayene gideceğim
Papatya_38 supermommm canım beta 452 idi .doktor bir gafta sonra gel dedi ama bn beş günde üzerine ekledim hemen belli olmaz diye çünkü kese beşten sonra kesin görülüyormus o yüzden erken gitmek istemedim .o zman üç haftalikti
supermommm Kct2503 bta kaçtı canım ögrendiğinde peki bende Hamile olabilirim belki de o yüzden soruyorum canım
Kct2503 supermommm 45.5 çıktı bende iki gün sonra kan verdim 232 iki gün sonrası 545 oldu yarın tekrar vericem
supermommm Kct2503 bida bişi soracam canım 😂45 çıkmış ya beta senin evde idrar testi yaptın mı çıkmış mıydı evde yapınca
AydanSahinSaban Kct2503 3 buçuk haftalık hamile oldugumu ve keseyi gördüğünü söyledi doktor bugün benmde inşallah ilk çocuğm olacak.☺️♥️
Hanife1 Kct2503 evde test yapıp pozitif olduğunu görünce bekledim 5 haftalıktı birde haftasonuydu 5 gün daha beklemistim gitmek için 5+5te görmüş olduk keseyi bu haftada bebeği göreceğiz inşallah
Nur1806 Kct2503 hcg değeri 2000-2500 olunca görülmesi lazım demişti doktorum😊 5+3 te görmüştük biz canım inşallah görürsün😍
Kct2503 supermommm evet planlı olduğu için adetime 2 hafta kala hemen idrar testi yaptım çok çok silik bir çizgiydi zorla gördüm hatta pazar günüydü dayanamayıp gecesi acile gittim 45.5 la öğrendim 🥰