AsenaEmre https://imgyukle.com/i/HF2LCU Evet biliyorum doktor daha iyi bilir ama 5 inde gideceğim için merak ettim anlayanlar bakabilir mi ?
Eceee7 AsenaEmre risk oranlarini gösteren belgeyi e nabizdan alamazsiniz risk oranlari olur ense.kalinligi olur onlar olmadan bilemezsiniz
AsenaEmre Eceee7 evet biliyorum. Ense kalınlığı felan çok iyi demişti USG den ama kan tahlilleri inde vardır birşeyi diye düşünmüştüm . 1.54 demişti kalınlık için sanırım
Dilekk3535 E nabızda ikili tarama sonucu çıkmaz ki doktorun verir sana yorumlar canım istersen doktoruna git yada numarası varsa ara 🙏
AsenaEmre Dilekk3535 Numarası yok doktorum cuma günü yerinde devlet hastanesi olduğu için USG görüntüleri ni diyorsanız ense kalınlığı için çok iyi demişti tekrar sorduğum için çıkarken 🥺 ama kan sonucu bekliyorsak vardır birşey diye düşündüm
Eceee7 AsenaEmre kan tahlil sonuçları.ile ölçümler birlikte değerlendirip risk belirleniyor onuda doktor görebiliyor bu testler olasılık riskli çıksa da hiç üzmeyin kendinizi benim riskli çıkmıştı amnio.sentez bile yaptirdilar cok şükür sonuc.iyi geldi
AsenaEmre Eceee7 inşallah sonuçlar iyi çıkar çünkü o strese girecek psikoloji de değilim . Allah kimseye de yasatmasin inşallah çok teşekkür ederim bilgilendirmeniz için ❤️
Eceee7 AsenaEmre rica ederim cok zor Allah kimseye yaşatmasın benim 7 8 haftam zehir olmustu hamileligimden zevk alamamisfim