Ya kızlar 28 haftalık hamileyim çok şükür bir sıkıntımız yok sadece suyum fazla onda da diyet vs yapıyorum çok takmıyorum artık yani ama psikolojikmen sürekli bebeğimde sorun varmış gibi düşünüyorum hayal kurarken bile öyle düşünüyorum tövbe yarabbim diyip kafamdan çıkarmaya çalışıyorum ama sürekli böyle sanki bir engeli var gibi düşünüyorum elhamdulillah bir sıkıntı da yok şimdilik ama bir ben mi böyleyim ne alaka artık kendime çok kızıyorum 😕