Kızlar 14+3 olduk 🙂 iki hafta kadar önce doktorum kullandığım folik asit olan Imom Omega’yı bıraktırdı. “gyno ferro sanol ve decavit multivitamin” e başladık sonuna kadar da kullanacakmışız. Aklıma takılan içeriğine bakılırsa multivitamindeki folik,fosfor karşılar bazı şeyleri ama sizce tekrar doktorla görüşüp omega takviyesini sormalı mıyım? Hamileliğimin başında epey balık fln yiyodum sonra aramız biraz açıldı balıkla şuan yiyemiyorum😒