Doktor kontrolüm yarın. Neredeyse 1-2 haftadır adet olacakmışım gibi kasıklarımda bir ağrı var ve bir baskı var şiddetli dayanılmayacak bir şey değil ama o ağrı hep orda. Sizde böyle bir şey yaşadınızmı normalmi böyle olması. Bu arada düşük tehlikem vardı 14. Haftaya kadar progestan kullanmıştım