Mavi_- ben ilkinde baktım 16. gün adet olunca 2. iğnede 16. Gün adet olmadım. 17. gün kan verdim sabah 10 küsür akşam 8 çıktı betam. Ertesi gün (18.gün)sağlık ocağında gebesin dedi doktor ama ben değer düştü nasıl gebe olurum dedim. Yarım saat sonra alt tarafıma sancı girdi wc ye gittiğimde adet oldugumu gördüm. Hemen kadın doğumcuma gittim kimyasal gebelik yaşamışsın dedi. Yani kan vermesem adet olmayı beklesem anlamıycaktım malesef.