Elif12-02 Kızlar iki ay önce kürtaj oldum şuan korunmyrz artık adetime 10gün var erken belirtilernz neler bende akıntı hafif göğüs ve kasık ağrısı var şuan inşallah hamileymdir☺️
1_ayse11 Elif12-02 inşallah hamilesinizdir ve sağlıklı hamilelik geçirirsiniz ben de 2.5 ay önce geçirdim kürtaj ve şu an ben de de var hamilelik belirtileri ama test yapmaya korkuyorum bn de bekleyim bakalım benim belirtiler hamilelik belirtisi mi?🤭
Elif12-02 1_ayse11 adetine nekdr var canm ben adet günümde yapmayı düşünyrm erken yapmak istemyrm sende belirti varmı☺️
1_ayse11 Elif12-02 bn kurtajdan sonra adet olmadım canım belirtiler akintim var çok fazla ve kasik agrisi oluyor hatta arada batıyor kasigim göğüslerim açıyor bide inşallah hamileliktendir haftaya pazartesi dr a gitmeyi düşünüyorum bn de😊inşallah hamileyizdir..
Elif12-02 1_ayse11 yaaa ben iki adet geçirdm canm doktor iki adet gör demişti gördm sonra bıraktk korunmayı şuanda aynı bende öyleym hafif göğüs agrısı akntım ara arada kask ağrım oluyo inşallah canım😍