Kubra2 ben 21 haftaligim hala kullaniyorum. Doktorum biraksan artik prilami dedi bi kere birakmayi denedigimi cok kotu oldugumu soyledim bu prilami biraktiramiyoruz dedi icinde bi madde varmis ondan dolayi zor oluyomus birakmak baska bi ilac yazdi dramamine diye gecisli biraktiriyorum ben dedi. Ben internetten baktim acikcasi dramamine agir bi ilac uyusturucu etkisi varmis almadim hic. Dramamine i iki gecede bir bi tane ic sonra tamamen birakicaz demisti ben prilama devam ettim