Kızlar merhaba uzun bir sürenin ardından bugün ilk kez muayene oldum. Kese arkasında biraz kanaman var dedi doktor. Ara ara lekelenme yaşıyordum. Kanaman olursa korkma dedi. Tedaviye başladık zaten korkulacak bişey yok dedi ama insan ister istemez kafaya takıyor.5+6 haftalık dedi takvime göre 1 gün geri. Progestan verdi doktor vitamin yazdı. İlişki yasak ağır kaldırma başka da dikkat etmen gereken bir şey yok dedi. Aynı sorunu yaşayanlar bu süreci nasıl atlattı? Tecrübeli annişlerden bilgi almak istiyorum 🌸