senaack Kızlar bebek kıyafetlerini. alergy ve baby program da yıkadım ama çok uzun sürdü 3 saatti buldu her zaman o kadar saat yıkatmak saçma geldi siz hangi programa atıyorsunuz
aannepandaa senaack ben ilk yıkamayı 30 derece yaptım. Sonrasını kirlilik durumuna göre ayarlarım ama bebek programı çok uzun ve yıpratıyormuş. Bir kaç arkadaş burada yazmıştı.renkler karışmış vs..
minnie123 senaack bebek programına attım ama ilk yıkama için hiç gerek yokmuş çok çok kirlendiyse kıyafetler öyle olabilir. Birdahakine narine atıcam
Sumsumm senaack ilk yikamayi 40 derece ekonomik yikamaya attim hep zaten geneli acik renkli kirlendikce derecesini yukseltirim
Gull_94 senaack hafıf yıkama dıye gecıo yda hassas yıkama 1 saatlık programı var sonra bıde 15 dk tekrar duruluyorm deterjn kokusu vs kalmasn dıye oyle yapıyodm
aannepandaa senaack ben şuan en fazla 1 saatlik programları kullanmayı düşünüyorum. 40 derece 55 dj ayarlanabiliyor mesela bence uygun. Ama ilk yukama sadece tozu gitsin diye ben 30 dk 30 derece yeterli geldi. Birde hepsini ütüledim mikrop kalmamıştır.
Yunusemreninannesi Ilk yikadiklarimi 45 dakkalik programda yikadimda giydikten sonra lekesine gore degisir yani