MistarShiki Kızlar merhaba 14+5 günlük hamileyim bişey yedigimde çok rahatsız oluyorum şişkinlik oluyor midem bulanıyor sanki 5 kişilik yemiş gibi 😷 benim gibi olan var mı ?
eCeCik MistarShiki bende öyleydim ya ama geçti çok şükür ben şöyle bi çözüm bulmuştum bol yürüyüş bol su çok büyük tuvalet ve 2 saatte bir az az yemiştim ancak öyle şişkinliğim gitmişti ve her gün 1 tane maden suyu içiyordum ama oda şişirdi beni ayrana karıştırıp yavaş yabaş içmiştim
Kelebek29 MistarShiki o dönemlerde bende öyleydim karnım 7 aylık gibiydi.. kesinlikle çok bol su 3 lt ve 1 maden suyu içtim ben. Gerçi.şimdi 25. Haftamdayım bazen yine oluyor ve daha beteri oluyor nefes aldırmıyor bakıyorum suyu az içmişim yani sanırım hamileliğin en en temel şeyi su su su