Selam kızlar aklımı çok kurcalayan bir sorunum var 8 Aralık tarihinde koronavirüse yakalandım adet günüme daha on gün vardı ilaç kullanmak istemesemde kullandım karantina bitince regl olmadım ve kan testi verdim şuan hamileyim ilk hamileliğim ve arada kalp atışı artı tansiyon yüksekliği oluyo ilaçlardan kaynaklı zaten korkuyorum ne yapayım sizce