Kızlar başına gelen aynı durumu yaşayan oldumu sizinle paylaşmak istedim.
Adet günü kan verdim betam 1.20 çıktı ve hâlâ adet olmadım bugün de doktora gittim tekrar kan testi yapmadı ultrasonla baktı söktürücü yazdı. Ama doktor beni tatmin etmedii ilgisizliğiyle. Aklım karıştı gebelik olsa çıkardı diyorum ama yinede söktürücü kullanmak istemiyorum bi fikriniz varmı ?