Kızlar merhaba prolaktin yüksekliğim vardı ilaç ile adetimi düzene koydum, 3 aydır düzenli ,gebeliğe engel bir problemim yok , adetim 3 gün gecikti 1 haftadır şeffaf , kırık beyaz akıntım var ay içinde diş çektirdiğim için antibiyotik, ağrı kesici falan kullandım onun için gecikmiş olabilir mi , yoksa gebelik testi yapmalımıyım erken mi bilemedim 🥺 ümitlenmek istemiyorum